Telekom România către Discovery: Să lăsăm „minoritatea“ de clienţi „pasionată“ de posturile grupului să le cumpere separat, ca extraopţiune. „Nu punem comision, nici marjă de profit, fiecare leu încasat va merge la Discovery“.

Autor: Adrian Seceleanu 13.01.2020
Grupul Telekom România, al doilea jucător de pe piaţa locală de servicii de retransmisie TV, a transmis grupului Discovery - cu care a rupt la finele anului trecut contractul pentru retransmisia posturilor sale TV după ce părţile nu s-au înţeles asupra condiţiilor comerciale, că este gata să creeze un pachet suplimentar de programe pe care toţi clienţii operatorului să îl poată achiziţiona la o valoare care va fi încasată integral de Discovery. „Telekom România invită Discovery la discuţii privind crearea unei extraopţiuni sau a unui pachet suplimentar Discovery-Eurosport, pentru care fiecare client poate opta. De asemenea, Telekom Romania anunţă public faptul că tarifele pe care Discovery le va aplica pentru această extraopţiune sau pentru pachetul suplimentar nu vor genera niciun profit sau comision tehnic pentru companie – ceea ce înseamnă că Telekom nu va adăuga nicio marjă la aceste tarife. Astfel, fiecare leu rezultat din acest tarif va merge direct către Discovery“, scrie Andreas Elsner, directorul comercial pe segmentul consumer al Telekom, într-o scrisoare deschisă adresată Victoriei Davies, directorul Discovery care gestionează piaţa din România.