Cum vrea CEO-ul Generali să îşi digitalizeze businessul?

Autor: Mircea Nica 10.01.2020

Generali are mai multe planuri de digitalizare având în vedere contextul dezvoltării pieţei asigurărilor şi al revoluţiei tehnologice, care a devenit un motor pentru majoritatea companiilor din România, după cum spune Adrian Marin, CEO-ul companiei. 

Generali a început deja să elaboreze diferite proiecte de digitalizare. „Anul 2019 a venit şi cu această necesitate de componentă de IT din cadrul fiecărei companii. Aici am fost destul de atenţi pentru a aduce proiecte de digitalizare. Vorbim de RCA online, semnătura electronică, anumite sisteme de ocerizare (transpunerea documentelor în format digital - n.red.) folosite între noi şi parteneri. Vrem în continuare să mergem cu aceeaşi viteză, iar scopul principal este de viteză şi de a ajunge la clienţii noştri cât mai eficient.

De asemenea, suntem în teste pe multe lucruri. Avem parteneri pentru dezvoltarea tehnologică pentru a putea dezvolta soluţii digitale, iar pentru partea de Robotic Process Automation (RPA) îl avem ca partener pe cel mai cunoscut jucător din România, UiPath“, a spus Adrian Marin, potrivit Business Magazin. 

Prin procesul de automatizare, roboţii preiau mare parte din taskurile manuale la care angajaţii companiilor de asigurări pretrec circa 25% din timpul lor pentru a completa formulare şi a prelua documentele necesare de la clienţi în scopul elaborării unei poliţe, după cum povestea Răzvan Atim, şeful departamentului de vânzări din Europa de Est al UiPath.