eMAG strânge şurubul şi schimbă condiţiile de livrare pentru a taxa cu 5 lei şi comenzile pe care clienţii le ridică din showroom-uri şi le transportă singuri acasă. „Livrarea rapidă şi predictibilă atrage costuri mai mari, iar eMAG a subvenţionat si subvenţionează în continuare o parte din aceste costuri“

Autor: Adrian Seceleanu 08.01.2020

eMAG, cel mai mare retailer online de pe piaţa locală, a modificat la finele anului 2019 taxele pentru livrarea produselor, care vizează chiar şi comenzile pe care clienţii aleg să le ridice din showroomurile proprii ale companiei, mutare explicată de magazinul online prin necesitatea de a susţine costurile mari înregistrate pentru a continua dezvoltarea serviciilor.

Astfel, în urma modificărilor compania percepe o taxă de 5 lei pentru livrarea produselor în showroomurile eMAG pentru comenzile cu valori mai mici de 1.500 de lei, la care se poate adăuga o altă taxă de 2,5 lei, în cazul în care clientul achită comanda în showroom şi nu online. Taxa de 5 lei se aplică pentru comandă, nu pentru fiecare produs în parte.