Amadeus: Mizăm pe cloud şi automatizare pentru a ajuta agenţiile să se adapteze unei pieţe de turism ghidate de like-urile de pe Instagram

Autor: Adrian Seceleanu 20.12.2019
Aproape toate agenţiile de turism din România au migrat la platforma de cloud dezvoltată de grupul spaniol Amadeus, unul dintre cei mai mari furnizori globali de tehnologie şi de con­ţinut turistic (bilete de avion, rezervări de camere de hotel, servcii de transport etc.), care le permite să se dife­ren­ţieze de competiţie prin accesul la un pachet extins de oferte şi servicii.

„Când eşti implicat în industria de turism constaţi direct cât de importantă este implicarea tehno­lo­giilor, a platformelor utilizate. Unul dintre re­perele impor­tante este acela că 99,99% dintre agenţiile de tu­rism au migrat şi utilizează Amadeus Selling Platform Connect, platforma noastră de vânzări bazată pe un sistem des­chis bazat pe tehnologia cloud, deci este deja pregătit pentru a fi integrat în operaţiunile curente şi gestionare a re­zer­vărilor NDC“, a declarat într-un interviu pentru ZF Kitija Tigule, director Amadeus pentru Europa de Nord şi Centrală.