Retrospectiva 2019. Topul celor mai importante evenimente din turism: 2019 a adus o tranzacţie importantă pe piaţă, dar şi investiţii în noi hoteluri
Autor:
Mădălina Dediu Panaete
19.12.2019
♦ Piaţa turismului continuă să fie din ce în ce mai efervescentă după ce grupul german Dertour a intrat pe piaţă cumpărând divizia de turism a Eurolines, proprietarii Christian Tour vor opera brandul TUI, iar hotelierii continuă investiţiile în noi unităţi sau în dezvoltarea celor vechi ♦ Pe de altă parte, companiile româneşti din aviaţie încearcă să-şi eficientizeze activitatea.
Dertour a cumpărat operaţiunile din turism ale Eurolines
Agenţia germană de turism Dertour, parte a gigantului Rewe, cunoscut în special pentru operaţiunile de retail precum magazinele de discount Penny Market prezente şi în România, a cumpărat Travel Brands, companie care reuneşte activităţile de turoperare, retail, business travel şi incoming ale Eurolines. Astfel, din luna octombrie, reţeaua de agenţii de turism a Travel Brands poartă brandul Dertour. Grupul german a preluat businessul de la Dragoş Anastasiu.