Acord în trei pentru reducerea fumatului pe o piaţă cu peste 5 milioane de consumatori

Autor: Miruna Diaconu 11.12.2019
Romexpo împreună cu Camera de Comerţ şi Industrie a României şi compania din industria tutunului Philip Morris au semnat un acord prin care îşi propun să creeze „un colţ“ în cadrul centrului expoziţional Romexpo din Bucureşti unde participanţii la evenimentele din următorul an vor fi informaţi despre importanţa reducerii consumului de ţigări.

Centrul Romexpo este vizitat de peste un milion de oameni anual.

„În cadrul evenimentelor Romexpo au fost peste 2.600 de firme, peste un milion de vizitatori, există un grad foarte mare de internaţionalizare şi peste 45 de ţări participante anul acesta pe diferite sectoare. Aceşti vizitatori sunt foarte mult focusaţi pe un domeniu. Oamenii vin să vadă noile tehnologii din toate domeniile, credem noi că la această categorie de oameni o astfel de educare se poate realiza mult mai facil“,  a spus Mihai Daraban, preşedintele Camerei de Comerţ şi Industrie a României.