ZF/ Raiffeisen „Branduri româneşti“. Paul Armeanu, directorul de execuţie al firmei de construcţii SSAB AG: Am urmat trendul în construcţii, am renunţat la construcţiile metalice, am trecut pe prefabricate de beton

Autor: Georgiana Mihalache 26.11.2019

Suntem în căutare de oameni. La momentul de faţă se investeşte în fabrici, iar acest lucru generează forţă de muncă.

Grupul din construcţii SSAB, fondat în 1991 la Bacău, nu a pornit cu o strategie de brand acum aproape 30 de ani când au fost puse bazele firmei, însă ulterior, în urma proiectelor construite pentru mai multe companii, antreprenorii au văzut importanţa brandului, a povstit Paul Armeanu, directorul de execuţie al SSAB.

El a fost prezent la conferinţa Branduri româneşti de la Piatra- Neamţ, organizată de Ziarul Financiar în parteneriat cu Raiffeisen Bank România. Evenimentul a reunit antreprenorii din zona de est a ţării pentru a vorbi despre brandurile pe care le-au creat şi care este reţeta pentru a rezista pe piaţă.