ZF 30 de ani de business 3 generaţii de antreprenori. Horaţiu Ţepeş, Bilka Steel: Unui tânăr antreprenor i-aş spune că cel mai important este să ştie ce face şi să facă ce ştie

Autor: Alina-Elena Vasiliu 22.11.2019

- ZF scrie în această toamnă povestea a trei generaţii de antreprenori care au marcat 30 de ani de capitalism, 30 de ani de business în România.

- Vom aduna poveştile antreprenorilor într-un proiect special, un proiect despre trecut, prezent şi viitor, un proiect despre cei care au construit businessuri în România şi despre cine duce România mai departe.

 



HORAŢIU ŢEPEŞ, proprietarul producătorului de acoperişuri Bilka Steel, a creat businessul în 2007, în anul premergător venirii crizei financiare.

Numele este al unui sat din Bulgaria. Era nevoie de un nume scurt şi de impact, iar în momentul în care l-a ales, Ţepeş era la el în birou, cu o hartă a Europei pe perete şi aşa a apărut brandul.

Mai bine de un deceniu mai târziu, în 2018, Bilka a generat afaceri de 501 mil. lei (108 mil. euro).

„Unui tânăr antreprenor i-aş spune că cel mai important este să ştie ce face şi să facă ce ştie. Este primordial să cunoşti cât mai multe despre business. Să se concentreze pe un singur lucru şi să o ia din aproa­pe în aproape“, spune Horaţiu Ţepeş.

Fondatorul companiei din Braşov este de părere că for­marea continuă, educaţia, atenţia la toate oportu­nităţile sunt ele­men­te esenţiale în creş­terea oricărui an­tre­prenor la început de drum.