Carmen Gavrilescu, preşedintele Asociaţiei Producătorilor de Salam de Sibiu: Vrem să facem ca atunci când vii în România, primul lucru care ţi se oferă într-un restaurant să fie Salamul de Sibiu cu brânză asortată.“ „Noi am luat o istorie de 100 de ani, dar trebuie să o pregătim pentru următoarea sută de ani.“

Autor: Ramona Cornea 02.11.2019

Carmen Gavrilescu, preşedin­tele Asociaţiei Producători­lor de Salam de Sibiu (APSS), care îi adună pe cei mai mari şase producători din industrie, afirmă că povestea salamului de Sibiu a ieşit din nou la vedere datorită asociaţiei şi că scopul ei este să pregătească brandul pentru următoarea sută de ani.

„Noi am luat o istorie de 100 de ani, dar trebuie să o pregătim pentru următoarea sută de ani. Vrem să facem ca atunci când vii în România, primul lucru care ţi se oferă când vii în un restaurant să fie Salamul de Sibiu cu brânză asortată. Noi trebuie să facem asta. Când va funcţiona lucrul acesta foarte bine la noi, atunci brandul va fi uşor de recunoscut şi uşor de dus în afară“, a declarat Carmen Gavrilescu în cadrul evenimentului ZF Branduri româneşti 2019.