Vodafone: Avem un total de 480 de magazine în România, dintre care 60 sunt operate în sistem de franciză. „Francizatul trebuie să achite o taxă de franciză care variază între 2.500 şi 10.000 de euro, în funcţie de factori precum tipul unităţii, suprafaţa, zona geografică şi nivelul de investiţii necesare amenajării şi echipării spaţiului comercial.“

Autor: Cristina Roşca 24.10.2019

Vodafone România, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, care a finalizat în acest an achiziţia companiei de cablu UPC devenind un jucător cu afaceri de un miliard de euro şi peste 10 miloane de clienţi, deţine peste 480 magazine proprii şi partenere, dintre care peste 60 sunt operate în sistem de franciză.

„Franciza Vodafone este un model de business implementat nu doar pe piaţa din România, ci şi în alte ţări din întreaga lume unde grupul Vodafone este prezent”, spune Florian Georgescu, sales director customer business unit Vodafone România. Modelul de franciză al Vodafone a fost înfiinţat în anul 2013 cu scopul de a creşte dinamica reţelei de distribuţie atât în ceea ce priveşte vânzările, cât şi din punct de vedere operaţional şi customer care, potrivit executivului român. „Programul de franciză Vodafone este un model de business ce îmbină experienţa de retail cu abilitatea şi implicarea cu care partenerii francizaţi îşi conduc afacerea (…).“ Printre principalele avantaje ale unei francize Vodafone, Florian Georgescu aminteşte faptul că este un business la cheie. Astfel, afacerea presupune un nivel de investiţie minim. „Francizatul trebuie să achite o taxă de franciză care variază între 2.500 şi 10.000 de euro, în funcţie de factori precum tipul unităţii, suprafaţa, zona geografică şi nivelul de investiţii necesare amenajării şi echipării spaţiului comercial.“