Diana Eles, un antreprenor local, intră în competiţie cu giganţii de pe piaţa de fashion online: Eles.ro mizează pe vânzări de 250.000 euro în primul an de funcţionare. Magazinul online Eles.ro a fost deschis recent în urma unei investiţii de circa 100.000 euro
Autor:
Ioana Nita
27.10.2019
Eles.ro, magazin online de fashion înfiinţat de Diana Eleş, antreprenoare de origine română care trăieşte încă de la vârsta de doi ani în Italia, ţinteşte venituri de peste 250.000 de euro în primul an de funcţionare, valoarea medie a coşului de cumpărături fiind estimată la circa 300 de lei. Magazinul online dedicat exclusiv femeilor a fost lansat recent în urma unei investiţii de aproximativ 100.000 euro.
„Investiţia a cuprins costurile cu platforma de e-commerce, stocuri de marfă, servicii de marketing online, call center, branding şi restul serviciilor necesare pentru personalizarea brandului (personalizare etichete cutii, ş.a.m.d.)”, a declarat pentru ZF Diana Eleş, fondatoarea eles.ro. Ea a adăugat că investiţia iniţială va fi recuperată în circa 7-8 luni.