Diana Eles, un antreprenor local, intră în competiţie cu giganţii de pe piaţa de fashion online: Eles.ro mizează pe vânzări de 250.000 euro în primul an de funcţionare. Magazinul online Eles.ro a fost deschis recent în urma unei investiţii de circa 100.000 euro

Autor: Ioana Nita 27.10.2019
Eles.ro, magazin online de fashion înfiin­ţat de Diana Eleş, antreprenoare de origine ro­mână care trăieşte încă de la vârsta de doi ani în Italia,  ţinteşte venituri de peste 250.000 de euro în primul an de funcţionare, valoarea medie a coşului de cumpărături fiind esti­ma­tă la circa 300 de lei. Magazinul online de­di­cat exclusiv femeilor a fost lansat recent în urma unei investiţii de aproximativ 100.000 euro.

„Investiţia a cuprins costurile cu plat­forma de e-commerce, stocuri de marfă, ser­vicii de marketing online, call center, branding şi restul serviciilor necesare pentru personalizarea brandului (persona­li­zare etichete cutii, ş.a.m.d.)”, a declarat pentru ZF Diana Eleş, fondatoarea eles.ro. Ea a adăugat că investiţia ini­ţială va fi recu­pe­rată în circa 7-8 luni.