Tot ce tebuie să ştie firmele: ANAF a publicat un ghid cu privire la sponsorizările efectuate de microîntreprinderi
Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) a publicat recent pe site-ul instituţiei, mai exact pe site-ul Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Braşov, un ghid care clarifică aspectele privind sponsorizările efectuate de microîntreprinderi.
Microîntreprindere este o persoană juridică română care îndeplineşte cumulativ următoarele condiţii, la data de 31 decembrie a anului fiscal precedent, conform codului Fiscal:
- a realizat venituri care nu au depăşit echivalentul în lei a 1.000.000 euro. Cursul de schimb pentru determinarea echivalentului în euro este cel valabil la închiderea exerciţiului financiar în care s-au înregistrat veniturile;
- capitalul social al acesteia este deţinut de persoane, altele decât statul şi unităţile administrativ-teritoriale;
- nu se află în dizolvare, urmată de lichidare, înregistrată în registrul comerţului sau la instanţele judecătoreşti, potrivit legii.