Consiliul Concurenţei analizează preţurile produselor alimentare din 1.700 de magazine de la nivel naţional. Bogdan Chiriţoiu, preşedintele Consiliului Concurenţei: “Platforma va obliga magazinele cu preţuri mai mari să reducă preţurile.”

Autor: Miruna Diaconu 15.10.2019

​Consiliul Concurenţei, în parteneriat cu Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor, a reunit preţurile produselor alimentare din 1.700 de magazine de la nivel naţional pe o platformă prin care autoritatea vrea să vină în ajutorul consumatorului astfel încât acesta să aleagă produsul cel mai bun la preţul corect.

“Să avem competiţie în interesul consumatorului, să îl determinăm pe acesta să aleagă cele mai bune produse”, a declarat Horia Constantinescu, şeful Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, în cadrul conferinţei de presă ce a avut loc cu ocazia lansării platformei "Monitorul Preţurilor Produselor Alimentare”.