Samsung: Piaţa de digital signage din România este estimată la câteva zeci de milioane de euro
Valoarea totală a proiectelor locale de smart digital signage, care includ ecrane profesionale, videowall-uri şi televizoare pe care se afişează conţinut digital interactiv, este estimată la câteva zeci de milioane de euro anual, în condiţiile în care tot mai multe companii ce activează în diferite industrii precum retail, publicitate, domeniul hotelier, bancar sau farma aleg soluţii de comunicare vizuală pentru promovare şi interacţiune cu clienţii. Fiind o piaţă de tip B2B (business to business), o estimare exactă a acesteia este mai dificilă decât în cazul pieţelor de tip B2B (business to consumer), potrivit reprezentanţilor locali ai Samsung Electronics România, unul dintre jucătorii de top de pe piaţa locală de smart digital signage.
„Spre deosebire de pieţele de tip consumator, în care se pot face extrapolări statistice cu privire la dimensiune, tendinţe viitoare şi evoluţii probabile, în cazul pieţelor de tip business to business, în special al celor din zona tehnologiilor de vârf, dincolo de necesitatea obiectivă a unui mediu economic favorabil, a unui cadru legislativ stabil şi predictibil, practic dimensiunea pieţei este determinată de existenţa proiectelor de dezvoltare, de creativitatea şi ingeniozitatea partenerilor din asemenea proiecte”, a precizat Victor Armăşelu, directorul diviziei de consumer din cadrul Samsung Electronics România. Gigantul sud-coreean oferă o gamă variată de ecrane digitale LED Samsung ce permit personalizarea spaţiilor de comunicare vizuală digitală, atât indoor, cât şi outdoor.