ZF Live. Flavia Anghel, founder & CEO al Rebels and Rulers: În România şi în estul Europei am rămas încă la ideea că brandul e doar un nume, un logo şi atât. „În România liderii din companii renunţă repede la un proiect de branding, pentru că nu îi înţeleg valoarea.“

Autor: Iulian Tenchiu 04.10.2019
Companiile din România, dar şi cele din Europa de Est trebuie să înţeleagă mai bine ce este brandingul şi care este valoarea aces­tuia dacă managerii îşi doresc ca busi­nes­surile lor să evolueze. Iar modelele de ur­mat şi soluţiile nu sunt în vestul Europei, în Germania, Marea Britanie sau Franţa, ci peste Ocean, este de părere Flavia Anghel, founder & CEO al Rebels and Rulers.

„Noi suntem un pic în urmă cu ceea ce în­seamnă valoarea brandingului. Aici în Ro­mânia şi în estul Europei încă am rămas la ideea că brandul e doar un nume, un logo şi atât. Putem să preluăm ce au învăţat cei din Sta­te şi să facem cum trebuie de la bun în­ce­put. Asta este partea bună în a nu fi dez­vol­taţi. Încă mai există loc de a face ceva mai bun şi loc de experimentat“, a declarat Flavia An­ghel în cadrul emisiunii de business ZF Live.