ZF Live. Flavia Anghel, founder & CEO al Rebels and Rulers: În România şi în estul Europei am rămas încă la ideea că brandul e doar un nume, un logo şi atât. „În România liderii din companii renunţă repede la un proiect de branding, pentru că nu îi înţeleg valoarea.“
Autor:
Iulian Tenchiu
04.10.2019
Companiile din România, dar şi cele din Europa de Est trebuie să înţeleagă mai bine ce este brandingul şi care este valoarea acestuia dacă managerii îşi doresc ca businessurile lor să evolueze. Iar modelele de urmat şi soluţiile nu sunt în vestul Europei, în Germania, Marea Britanie sau Franţa, ci peste Ocean, este de părere Flavia Anghel, founder & CEO al Rebels and Rulers.
„Noi suntem un pic în urmă cu ceea ce înseamnă valoarea brandingului. Aici în România şi în estul Europei încă am rămas la ideea că brandul e doar un nume, un logo şi atât. Putem să preluăm ce au învăţat cei din State şi să facem cum trebuie de la bun început. Asta este partea bună în a nu fi dezvoltaţi. Încă mai există loc de a face ceva mai bun şi loc de experimentat“, a declarat Flavia Anghel în cadrul emisiunii de business ZF Live.