Dragoş Diaconu, WatchShop.ro: În zona offline ne-am extins deoarece clienţii voiau să vadă cum vine ceasul la mâna lor, iar în zona de distribuţie am intrat pentru a aduce branduri de ceasuri care nu se regăseau pe piaţa din România

Autor: Ioana Nita 30.09.2019

Magazinul online WatchShop.ro, specializat în comercializarea de ceasuri, are în plan să îşi extindă mai mult operaţiunile în zona de dis­tri­buţie, precum şi în offline, oferind astfel o gamă completă de produse şi servicii pe piaţa de ceasuri în România.

În prezent, WatchShop distribuie patru branduri de ceasuri pe plan local - In­gresoll, Sekonda, Accurist şi William S - şi are un magazin fizic în mallul AFI Cotroceni din Bucureşti, deschis în vara aceasta în urma unei investiţii de 35.000 de euro. Acesta s-a alăturat astfel show­roomului pe care retailerul online îl are pe strada Banu Manta din Capitală.