INTERVIU Grégoire Vigroux, TELUS: „În 2015, am luat harta Bucureştiului şi am întrebat toţi angajaţii - erau câteva sute la acea vreme - pe ce stradă locuiesc în Bucureşti. Atunci ne-am dat seama că doar eu şi un alt manager stăteam în Pipera, iar cea mai mare concentrare a angajaţilor noştri era în sectorul 6.“

Autor: Adelina Mihai 30.09.2019

Cu aproape 1.500 de angajaţi, furnizorul de servicii de externalizare TELUS a ajuns la o suprafaţă închiriată de circa 10.000 de metri pătraţi în birourile din AFI Park (zona Cotroceni/Militari) şi conti­nuă recrutările. În 2015, când birourile companiei erau în Pipera, unu din doi candidaţi nu apărea la interviul de angajare, iar fluctuaţia de personal era la un nivel foarte ridicat.

„Am avut o mare problemă când aveam birourile în nordul Bucureştiului. Aveam birourile în Pipera, nu foarte aproape de metrou. Prin urmare, angajaţii veneau până la staţia de metrou Pipera, apoi luau un autobuz, iar pe traseu exista şi o barieră. Au existat situaţii în care oamenii ajungeau la timp, dar autobuzul se oprea la barieră, care era lăsată în jos chiar dacă uneori nu trecea niciun tren. Cine venea la interviul de angajare şi trecea prin experienţa traficului din Bucureşti şi a „barierei“ nu îşi mai dorea să vină la noi. Am avut o rată incredibilă de neparticipare la interviu – de 50%- în 2015“, a explicat Grégoire Vigroux, cofondator şi vicepreşedinte business development al furnizorului canadian de servicii de externalizare TELUS International.

Recent, compania şi-a extins spaţiul închiriat în birourile AFI Park din Cotroceni cu 1.500 de metri pătraţi şi a ajuns la o suprafaţă totală închiriată de aproape 10.000 de metri pătraţi. Astfel, compania are în plan să recruteze încă 120 de angajaţi până la finalul anului 2019.