ZF/ Raiffeisen Branduri româneşti ORADEA. Felicia Ţenţ, administrator Lotus Oradea: Am deschis într-o perioadă când niciun supermarket nu voia să meargă în afara Bucureştiului. „Suntem un brand local. Avem recunoaşterea orădenilor.“

Autor: Georgiana Mihalache 24.09.2019

Familia Mudura, cunoscută pentru că a adus pe piaţă brandul Kinder, pro­dus de italienii de la Ferrero Centrul, a investit constant în centrul comercial Lo­tus Center din Oradea de la deschi­de­rea din 2002, iar extinderile au consolidat pre­­zenţa brandului pe piaţa locală. În­ceputul afacerii însă a fost marcat de un apetit scăzut al clienţilor pentru con­cep­tul de mall, un trend care ulterior a atras atât companiile, cât şi consu­ma­torii.

„În 2006 am realizat că reprezentăm un brand local, aveam recunoaşterea clienţilor ca brand local, lucru care ne-a obligat să venim cu extindere, cu investiţii şi am început să fim curtaţi de branduri. Clienţii orădeni erau deja obişnuiţi cu un fel de a face shopping mai modern, clienţii au devenit mai exigenţi“, a spus Felicia Ţenţ, administrator al Lotus Center.

Ea a fost prezentă la evenimentul Branduri româneşti, organizat de Ziarul Financiar în parteneriat cu Raiffeisen Bank România la Oradea.