Cum schimbă tehnologia businessurile producătorilor de jucării. Lego: Timpul în care un copil îşi poate păstra atenţia pentru un joc fizic a scăzut în ultimii ani. Introducem tehnologia pentru a-i menţine interesaţi

Autor: Alina-Elena Vasiliu 18.09.2019

Danezii au pe piaţa românească nouă magazine certificate, toate fiind amplasate în centrele comerciale din oraşele mari ale ţării.

Oficialii Lego, unul dintre cei mai mari producători de jucării din lume, cu afaceri de 104 mil. lei în România, spun că tehnologia le aduce mari provocări în producţia de noi jucării, în condiţiile în care copiii îşi pierd tot mai repede interesul când au la îndemână jocuri fizice, spre deosebire de cele pe com­puter, care le menţin atenţia mai multă vreme.

„Timpul în care un copil îşi poate păstra atenţia pentru un joc cu piese fizice a scăzut în ultimii ani. De aceea, încercăm să introducem tehnologia în jocurile noastre, pentru a le putea «livra» jucăriile într-o formă inte­re­santă pentru ei“, spune Will Thoro­good, vicepreşedintele departa­men­tului de inovare din cadrul Lego.