Studiu PwC: Majoritatea producătorilor auto care şi-au bazat strategiile pe o schimbare revoluţionară a maşinilor, dezamăgiţi de câştiguri

Autor: Roxana Rosu 12.09.2019

Producătorii auto trebuie să găsească echilibrul între bugetul alocat inovaţiei şi stabilitatea financiară, până când direcţia de dezvoltare va deveni clară, în condiţiile în care industria a investit miliarde de euro în cercetarea şi dezvoltarea de automobile conectate, autonome, partajate şi electrice, dar câştigurile generate de acestea au fost dezamăgitoare, reiese din studiul PwC global Automotive trends 2019.

”Maşinile conectate sunt deja omniprezente, maşinile electrice câştigă în popularitate, dar vehiculele autonome şi cele partajate sunt în continuare un pariu futurist. Majoritatea producătorilor care şi-au bazat strategiile pe o schimbare revoluţionară şi au investit miliarde de dolari în ultimii zece ani au fost dezamăgiţi de câştiguri, chiar şi atunci când aşteptările lor erau conservatoare. Pentru următorii zece ani, este imposibil de prezis ce tipuri de vehicule vor domina piaţa, a declarat Daniel Anghel, Partener şi Liderul Serviciilor pentru Industria de Automotive, PwC România.

El a adăugat că firmele nu trebuie să renunţe la strategiile pe termen lung pentru CASE, ci să le tempereze cu realism pe termen scurt, mai ales că presiunile vin în prezent din necesitatea automatizării şi robotizării proceselor.