Red Bull a ajuns la afaceri de 83 mil. lei în România, cu 50 de angajaţi. Compania nu deţine o unitate de producţie pe plan local

Autor: Mădălina Dediu Panaete 05.09.2019

Red Bull România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa băuturilor energizante, a terminat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 83,3 milioane de lei (17,8 mil. euro), în creştere cu 16% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe. Cu această creştere, compania se apropie cu paşi repezi de cel mai înalt nivel al businessului înre­gistrat în România şi anume cel din 2008, atunci când compania raportase o cifră de afaceri de peste 90 de milioane de lei. Profitul net al companiei s-a situat în 2018 la 4,2 milioane de lei, fiind mai mare cu 49% faţă de rezultatul înregistrat în 2017. Compania nu deţine o unitate de producţie pe plan local şi a avut un număr mediu de 50 de angajaţi anul trecut.