Armina Popeanu a ajuns la afaceri de 50.000 de euro cu Lyria, un brand care produce genţi, pantofi şi accesorii din piele naturală
Autor:
Alexandra Cepăreanu
08.08.2019
„Vindem 80% din producţie în România şi 20% în restul lumii. Ponderea vânzărilor din ţară este de 60%, comenzi primite în mediul online şi 40% offline.“
Armina Popeanu, la bază arhitect specializat în design de accesorii, a înfiinţat în 2014 businessul Lyria prin care produce şi personalizează prin pictare manuală accesorii, genţi şi pantofi din piele naturală, iar astăzi trimite la export 20% din producţia companiei.
Investiţia iniţială în dezvoltarea brandului Lyria a fost de 2.000 de euro, anul trecut compania înregistrând afaceri de 50.000 de euro, a spus pentru ZF fondatoarea businessului. „Cu o investiţie iniţială de 2.000 de euro, valoarea motocicletei mele la vremea respectivă, veniturile în 2017 au fost de aproape 40.000 de euro şi în 2018 de 50.000 de euro. Pentru 2019 preconizăm o creştere organică de 35%, fără infuzii de capital, ceea ce înseamnă că estimăm să încheiem anul în curs cu o cifră de afaceri de 70.000 de euro“, a spus Armina Popeanu.