Damian Samoilă, SmartDreamers: Employer brandingul este soluţia prin care IMM-urile pot prezenta candidaţilor plusurile faţă de o corporaţie. Angajaţii nu mai sunt interesaţi doar de partea financiară. Mulţi dintre aceştia vor să se simtă mai apreciaţi la locul de muncă

Autor: Alex Ciutacu 29.07.2019

Companiile mici şi mijlocii din România trebuie să îşi construiască un brand de angajator în condiţiile în care employer brandingul reprezintă una dintre principalele instrumente pe care le au antreprenorii într-o piaţă în care se luptă cu marile companii multinaţionale pentru a atrage candidaţi, apreciază repre­zentanţii companiei Smart­Drea­mers, soluţie software de recruitment marketing automation, utilizată de companii globale pentru acceleratea eforturilor de recrutare şi consolidarea brandului de angajator.

„Employer brandingul este soluţia prin care o companie românească îşi poate prezenta avantajele pe care le are faţă de o corporaţie. Poate nu e aceasta unica strategie, însă cu siguranţă se numără în top trei. Tot mai multe son­daje arată că angajaţii nu mai sunt inte­re­s­aţi doar de partea financiară. Mulţi din­­tre aceştia vor să se simtă mai a­pre­ciaţi la locul de muncă, vor să aibă mai mul­tă libertate şi îşi doresc mândria de a lu­cra la ceva ce are însemnătate pen­tru so­­cie­tate“, a spus pentru ZF Damian Samoilă, care colaborează cu start-up-uri cu o creştere accelerată şi cu com­panii mari precum UiPath şi Coca-Cola.