ZF/Raiffeisen Branduri româneşti, Galaţi. Valentin Tofan, director de vânzări al Marcoser: Oamenii trebuie să se asocieze, să poată da cuiva conducerea. „În 2005 nimeni nu ar fi crezut că o companie din Matca ar putea ajunge lider pe piaţa de inputuri în agricultură.“

Autor: Georgiana Mihalache 16.07.2019

Businessul Marcoser din Galaţi, specializat în furnizarea de inputuri în agricultură, de la seminţe până la în­gră­şăminte, a dezvoltat brandul companiei prin implicarea oamenilor din interior, ajungând la afaceri de 10,5 milioane de euro în 2018, în creştere cu 17% faţă de anul trecut, potrivit lui Valentin Tofan, director de vânzări al Marcoser.

El a fost prezent la conferinţa Branduri româneşti, organizată la Galaţi de ZF, în parte­neriat cu Raiffeisen Bank.

„Oamenii trebuie să se asocieze, să aibă puterea de a da cuiva conducerea. Pentru a ajunge la brand s-au făcut eforturi, a fost vorba de implicare, timp. Tot am făcut intern, prin eforturile noastre. Nu am optat pentru exter­nalizare pentru că am considerat că cineva din interior ştie cel mai bine cu ce se poate diferenţia în piaţă“, a spus Valentin Tofan.