Gyula Fatér, CEO al OTP Bank România: Am decis să acordăm o atenţie mai mare IMM-urilor şi să ne creştem cota de piaţă pe acest segment. Banca are o perspectivă bună de creştere. Încercăm să mărim volumul activelor, ceea ce ne permite să reducem semnificativ nivelul taxei bancare

Autor: Anelis Baciu 09.07.2019

Scopul OTP Bank România este de a obţine o cotă de piaţă de 5% din totalul activelor bancare.



OTP Bank, sucursala locală a gru­pului ungar cu acelaşi nu­me, şi-a propus ca în urmă­toa­rea perioadă să crediteze mai mult companiile mici şi mijlo­cii (IMM) şi să-şi majoreze cota de piaţă pe acest segment, a declarat Gyula Fatér, care a preluat oficial conducerea OTP Bank România la mijlocul lunii iunie 2019. OTP este o bancă universală, activând la nivel local atât pe segmentul persoanelor fizice, cât şi în piaţa corporate.

„Ca bancă universală, dorim să servim toa­te segmentele de pe piaţa românească. Nu vrem să ne concentrăm exclusiv pe un anumit grup sau locaţie. Având în vedere dimen­siu­nea reţelei noastre de sucursale, avem o aco­perire mai bună în populaţia urbană, activă. Am decis să acordăm o mai mare atenţie şi IMM-urilor şi să ne creştem cota de piaţă în relaţie cu microîntreprinderile, deoarece con­siderăm că acestea sunt o parte foarte im­portantă a economiei reale. (...) Avem în por­to­foliu produse personalizate, în special în do­me­niul agrobusinessului şi al IMM-urilor“, spune Gyula Fatér.