Turcii de la AC&co vor să ajungă la 25 de magazine în România în următorii cinci ani. Bărbaţii români cheltuie anual 1 mld. euro pe haine, suma fiind în creştere
Autor:
Cristina Roşca
28.06.2019
În perioada 2014-2018 avansul pieţei a fost de 43%.
Brandul de modă pentru bărbaţi AC&co a intrat pe piaţa locală în urmă cu circa doi ani şi a ajuns în prezent la patru magazine, toate în Bucureşti, în centre comerciale precum Sun Plaza, Fahion House, Park Lake şi AFI Cotroceni. Acesta din urmă a fost deschis în această săptămână.
„Aşa cum am crezut încă din 2017 când am deschis primul magazin în România, bărbaţii români au un apetit dezvoltat pentru modă şi eleganţă. (…) ne-au convins că este momentul să deschidem al patrulea magazin din România“ a declarat Osman Cavuşoglu, director operaţiuni şi vânzări AC&co.