Frederic Lamy, CEO Leroy Merlin: Piaţa de bricolaj este evaluată la 4 mld. euro, dar se poate dubla cu uşurinţă

Autor: Cristina Roşca 27.06.2019

♦ Retailerul francez este unul dintre cei mai mari trei jucători din piaţă, cu afaceri de peste 1,5 mld. lei (330 mil. euro) în 2018, după un plus de peste 15% ♦ Retailerul are o reţea de 17 magazine în principalele oraşe ale ţării.



„Anul trecut a fost extraordinar, am avut o creştere de două cifre la nivelul vânzărilor, dar şi al profitului. Pe primele patru luni din 2019 stăm extraordinar, pentru că piaţa de aici este incredibilă. Suntem de 10 ani aici, iar din 2014 ne-am accelerat creşterea“, spunea recent Frederic Lamy, CEO al Leroy Merlin.

Compania are publice datele financiare până în 2017 când a înregistrat afaceri de 1,3 mld. lei. Pentru anul trecut oficialii Leroy Merlin au co­municat către ZF că businessul a crescut la peste 1,5 mld. lei, adică un plus de 15%. În 2018, după cifra de afa­ceri, Leroy Merlin a fost al trei­lea jucător din piaţa locală de bricolaj, du­pă reţeaua De­deman, fondată de antreprenorii Dragoş şi Adrian Pavăl şi după Arabesque, un alt business antre­prenorial controlat de familia Rapotan.