Spaniolii de la Glovo continuă investiţiile în România: încă 3 mil. euro în 2019. Start-up-ul spaniol se va axa anul acesta pe categoria de supermarketuri, conceptul Cook Room şi livrări B2B

Autor: Ioana Nita 05.06.2019

 

 



Glovo, start-up-ul spaniol care le permite utilizatorilor de smartphone-uri să comande orice produs doresc, va investi 3 milioane de euro în România până la finalul anului, du­blând astfel suma deja investită pe plan local de la lansarea operaţiunilor în mai 2018. În prezent, aplicaţia mobilă Glovo poate fi folosită în 5 oraşe din ţară - Bucureşti, Cluj Napoca, Timişoara, Iaşi şi Braşov - însă până la finalul anului va fi disponibilă şi în alte 8 oraşe - Constanţa, Craiova, Galaţi, Bacău, Oradea, Sibiu, Ploieşti, Piteşti.

„Urmează să lansăm opera­ţiu­nile şi în Craiova şi Constanţa. În oraşe mici vom folosi modelul mar­ketplace în care aplicaţia Glovo este folosită doar ca platformă de res­tau­rante, acestea având propriul ser­viciu de livrare a comenzilor. Astfel, putem lansa ope­raţiunile mai rapid într-un oraş nou“, a declarat Victor Ră­cariu, directorul general al Glovo România.