Lidl a exportat produse „made in Romania“ în valoare de 20 mil. euro. „Creştem atât de repede în România, încât furnizorii locali trebuie mai întâi să ţină pasul cu noi“

Autor: Cristina Roşca 31.05.2019

♦ Discounterul german are pe piaţa locală peste 240 de magazine dintre care 10 deschise în 2019 şi alte 20 anul trecut. Mai mult, continuă expansiunea ♦ Extinderea alertă pe de-o parte şi creşterea consumului pe de alta au susţinut avansul businessului Lidl în România până spre 8 mld. lei ♦ Afacerile discounterului german Lidl au crescut cu aproape 17% în 2017, iar plusul a fost chiar mai puternic anul trecut.



Retailerul german Lidl, prezent oficial pe piaţa locală din 2011, a ex­portat produse „made in Ro­ma­nia“ în valoare de 20 mil. euro anul trecut. Aceste pro­duse au ajuns pe mai multe pieţe din Europa.

„Produsele româneşti au ajuns în Cehia, Bulgaria, Ungaria, Polonia - ţări apropiate geografic, dar şi în Cipru sau Marea Britanie (pieţe cu comunităţi mari de români - n.red.)“, spune Frank Wagner, executivul care conduce operaţiunile Lidl pe plan local.