Maspex, producătorul polonez al Tymbark şi Salatini a ajuns la afaceri de 541 mil. lei şi 1.500 de angajaţi

Autor: Mădălina Dediu Panaete 28.05.2019

Maspex România, unul dintre cei mai mari producători de băuturi răcoritoare şi snackuri, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 541 mil. lei (116 mil. euro), în creştere cu 32% faţă de anul precedent, arată datele furni­zate de companie pen­tru anuarul ZF Cei mai mari ju­cători din eco­nomie, ediţia 2019. Astfel, compania în­cheie un nou an pe creştere, iar în ulti­mul deceniu şi-a dublat businessul. Ultimii ani au adus achiziţii şi investiţii pentru subsidiara locală a grupului polonez Maspex.

Ultima achiziţie făcută de grupul Maspex a fost în 2016, atunci când a bătut palma pentru preluarea Rio Bucovina, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa apelor minerale. Reprezentanţii companiei spuneau recent că, după preluare, compania Rio Bucovina a fost integrată în Grupul Maspex. De altfel, integrarea se vede în evoluţia businessului Maspex România, în timp ce Rio Bucovina a consemnat o scădere a rulajelor după achiziţie. De altfel, pe site-ul Rio Bucovina este specificat faptul că societatea se ocupă de distribuţia pro­duselor din portofoliul Maspex România.

Grupul Maspex pro­du­ce băuturi răco­ritoare, apă îmbuteliată dar şi snackuri, dul­ciuri şi paste făinoase şi are în total 1.800 de angajaţi.