Germanii de la Deichmann au ajuns la afaceri de 458 mil. lei în 2018: "Suntem foarte mulţumiţi de rezultat"
Retailerul german de încălţăminte Deichmann a realizat anul trecut în România o cifră de afaceri de 458,2 mil. lei (98,5 mil. euro), în creştere cu 10,6% faţă de anul anterior, după ce compania a deschis în 2018 opt magazine şi are în plan încă nouă unităţi noi anul acesta. Numărul de perechi de încălţăminte vândute a ajuns la aproape 3,6 milioane în 2018.
„Suntem foarte mulţumiţi de rezultat. După doisprezece ani în România ne focusăm în continuare pe creştere (…). Reţeaua de magazine Deichmann a fost extinsă cu nouă magazine în 2018, ajungând la 96 de unităţi în România la sfârşitul anului trecut. Deichmann va investi şi în acest an în reţeaua de magazine prin modernizarea a 9 magazine şi deschiderea a încă 9 locaţii noi“, a declarat Daniel Popa, directorul general Deichmann România. Numărul angajaţilor din cadrul Deichmann România, atât din sediul central, cât şi din magazine, a ajuns la 725 de persoane.