Jucăriile educative şi cele din lemn revin în topul achiziţiilor după o perioadă dominată de produse „hi-tech“. „Noua ge­neraţie de părinţi este mai res­pon­sabilă şi mai îndreptată spre lu­crurile mai puţin hi-tech, fiind me­diatizat efectul negativ al ecranelor asupra copiilor.“

Autor: Georgiana Mihalache 01.05.2019

Părinţii au cumpărat jucării edu­cative, dar şi produse potrivite pentru acti­vităţile de exterior, bugetul alocat pentru cadourile celor mici de sărbă­torile Pascale fiind cuprins între 100 şi 200 de lei, în funcţie de vârsta copilului.

„Am observat o revigorare a vân­zărilor pentru jucării educative. Noua ge­neraţie de părinţi este mai res­pon­sabilă şi mai îndreptată spre lu­crurile mai puţin hi-tech, fiind me­diatizat efectul negativ al ecranelor asupra copiilor. Am văzut şi o revenire a pieţei pentru jucării de lemn, care nu era un tip de jucării atât de căutat de părinţi“, a spus pentru ZF Alice Mitu, acţionara retaile­ru­lui de jucării ErfiKids.