Vacanţă la spa în România: „S-au făcut investiţii, vânzările pe destinaţii interne cresc cu 50-80%“

Autor: Mirabela Tiron 02.05.2019

Anul 2018 a fost unul care a adus câştiguri mai mari jucătorilor din turism, dat fiind voucherele de vacanţă.

Staţiunile balneare, cele de pe litoralul românesc, dar şi marile oraşe din ţară, ce prind contur ca destinaţii de „city-break“, încep să atragă tot mai mulţi turişti români, cererea pentru deplasările în ţară fiind stimulată de lansarea voucherelor de vacanţă, facilitate oferită angajaţilor din sectorul bugetar ce se va menţine şi în acest an, dar şi în 2020.

„România a devenit mai atractivă pentru turiştii români, cererea pentru unităţile de cazare din ţară este în creştere. Anul trecut, vânzările pe destinaţii interne au crescut cu 50% la noi, iar în primul trimestru din acest an cu 80%. S-au făcut investiţii în zona spa, marile staţiuni balneare contribuie mult la creşterea cererii pe intern, marile oraşe încep să devină destinaţii turistice. Cererea este susţinută de voucherele de vacanţă, românii au oportunitatea să descopere locuri noi în ţară“, spune Lucia Morariu, proprietara agenţiei de turism Eximtur din Cluj- Napoca, una din cele mai mari de pe piaţa locală.