Retailerul de modă C&A s-a apropiat de afaceri de jumătate de miliard de lei după o creştere de 10% în 2018. „Sperăm la un nou avans de două cifre“
Grupul C&A, unul dintre cei mai importanţi cinci retaileri de modă din România, reia dezvoltarea într-un ritm accelerat după ce în ultimii doi ani (2017 şi 2018) a mizat pe consolidarea businessului local. Pentru acest an sunt planificate cel puţin cinci deschideri şi o serie de renovări ale magazinelor deja existente.
„Tocmai am deschis în Slobozia un magazin care a fost bine primit de piaţa locală, ajungând astfel la 41 de unităţi în România“, spune Cătălin Roşca, country manager C&A. El explică faptul că grupul de modă operează după un an financiar, nu calendaristic, an ce s-a încheiat la finalul lunii februarie. Astfel, anul 2019 a început la 1 martie şi a avut deja loc o deschidere de magazin, fiind planificate şi altele în lunile ce vor urma. La polul opus, nu a fost închisă nicio unitate în acest an.
„Sondăm în permanenţă piaţa în căutare de spaţii care să respecte cerinţele noastre de poziţionare şi spaţiu. Din acest motiv suntem puţin restrictionaţi de oferta existentă, dar vedem piaţa din România ca una cu potenţial mare în regiune.“