Selgros: Ne-am bugetat o creştere de 6-7% a businessului în 2019

Autor: Cristina Roşca 19.04.2019

Compania va deschide un nou magazin în Baia Mare în acest an, urmând să ajungă la 23 de unităţi la nivel naţional.



Selgros Cash & Carry, o companie intrată pe piaţa locală în 2001, şi-a bugetat pentru acest an o creştere a cifrei de afaceri de 6-7%, urmând a ajunge la peste 4 mld. lei, conform calculelor ZF.

„Primele trei luni din 2019 au urmat trendul anului 2018, conform estimărilor noastre. Considerăm că vom urma acelaşi trend şi în a doua parte a anului. Suntem mul­ţumiţi în ceea ce priveşte previziunile pentru 2019, es­ti­măm creşteri de 6-7%“, spune Robert Hellwagner, CEO-ul Selgros România.

Compania are în prezent o reţea de 22 de unităţi în România, dintre care patru pe format mic, de circa 4.000 mp, restul fiind pe formatul clasic cu suprafaţă de circa 10.000 mp.

Selgros Cash & Carry a intrat pe piaţa locală în 2001 şi a fost una dintre cele mai prudente reţele în ceea ce pri­veşte expansiunea, având doar 22 de magazine în Ro­mâ­nia după 18 ani de prezenţă. Compania este prezentă în oraşele mari ale ţării, de regulă în reşedinţele de judeţ.

„Strategia noastră este de a ne dezvolta într-un mod care să poată fi susţinut pe termen lung şi nu de a cumpăra cotă de piaţă sacrificând profitabilitatea businessului.“

Spre deosebire de lanţuri de magazine de tip hipermarket, supermarket sau discount care merg către clientul final, reţelele cash&carry se adresează revânzătorilor - micilor comercianţi - şi jucătorilor din HoReCa. Pe piaţa din România sunt active doar cele două reţele moderne de tip cash&carry, Metro Cash&Carry fiind prezent din 1996, iar Selgros din 2001.