Ce poate face Bursa până la decizia FTSE de a o promova sau nu? Vlad Năstase, analist: Să însănătoşească companiile

Autor: Tibi Oprea 09.04.2019

„Dacă managementul unei com­panii este în funcţie de foarte mult timp, în unele cazuri de peste 20 de ani, ele­mentul de noutate, de inovaţie, de dina­mică a companiei, este unul relativ scăzut.“



Vlad Năstase, director general al Concilium, companie de consultanţă financiară pentru companii medii şi mari cu activitate pe piaţa locală din 2015, consideră că până la decizia FTSE Russell de promovare a bursei româneşti, care ar putea veni în următorii ani, autorităţile şi conducerile companiilor trebuie să însănătoşească structura financiară a emitenţilor.

„Ceea ce se poate face este să pregătim acel moment (de promovare, n. red.) astfel încât companiile deja lis­ta­te să aibă un istoric sănătos format, să aibă o strategie bună de comunicare şi să fie bine structurate pe componentă fi­nan­ciară, de strategie de business, pen­tru ca potenţialii investitori să găsească ceva de care să se «agaţe»“, spune Vlad Năstase, într-o discuţie cu ZF.