Horaţiu Moldovan, Seat: A venit vremea să mergem noi către clienţi. Magazinele auto pot fi amplasate şi în malluri
La mai bine de 10 ani de la declinul masiv al pieţei auto din 2009, jucătorii din industrie revin asupra ideii de showroom de oraş şi caută să deschidă centre cât mai aproape de potenţialii clienţi.
„Vrem să extindem conceptul de „city store“ şi la dealerii existenţi, nu doar la cei noi. Plecăm de la ideea că trebuie să mergem noi la client. Vom avea un nou city store dublat de un nou dealer în Bucureşti. Un astfel de magazin poate fi şi într-un mall. Nu ştim încă locaţia, o căutăm pe cea mai potrivită. Noi am pierdut în Bucureşti în urmă cu doi ani şi încercăm să acoperim potenţialul de piaţă. Metrotehnica (un dealer Seat – n. red.) avea un city store în zona Unirii“, a subliniat Horaţiu Moldovan, brand manager al Seat în cadrul Porsche România.
El a condus divizia Weltauto din cadrul Porsche România până în noiembrie anul trecut, când a preluat marca Seat, iar la Weltauto a preluat postul de brand manager Tiberiu Bălan, care până la acea vreme gestiona vânzările de flote.