Strauss România, producătorul Doncafé a avut vânzări de 250 mil. lei în 2018, în scădere cu 2,6%

Autor: Mădălina Dediu Panaete 19.03.2019

„Competiţia de pe piaţă a crescut.“

Strauss România, producătorul brandului de cafea Doncafé, a avut anul trecut afaceri de peste 250 de milioane de lei (221 de milioane de shekeli), în scădere cu 2,6% faţă de anul precedent, arată ultimul raport al companiei Strauss Coffee.

„În România, contextul macroeconomic s-a îmbunătăţit şi consumul s-a majorat, dar vânzările grupului în moneda locală au scăzut în 2018 ca urmare a creşterii competiţiei de pe piaţă, ceea ce a afectat negativ vânzările în volum“, explică reprezentanţii companiei în raportul citat. Pe plan local, grupul Strauss activează pe piaţa de cafea prăjită şi măcinată, pe cea de espresso şi pe categoria de cafea instant.