Andreea şi Camil Moldoveanu, doi antreprenori din Bucureşti, trimit fructe către 130 de companii din Capitală sub brandul Fruteria

Autor: Georgiana Mihalache 08.03.2019

Businessul Fruteria, pus pe piaţă de antreprenorii Andreea şi Camil Moldoveanu, prin care trimit fructe către angajaţii companiilor din Bucureşti, a depăşit jumătate de milion de euro afaceri şi a adăugat încă 30 de clienţi în portofoliu, ajungând la 130 de companii partenere.

„Chiar dacă am avut o fluctuaţie din punctul de vedere al personalului, măcar pe partea de business, vânzări şi operaţiuni, am mers foarte bine. Vrem să reîmprospătăm flota de maşini, ne gândim  la o posibilă shimbare de strategie, să livrăm în maşini mai mici, mai mulţi şoferi, este mai uşor să intri în parcări“, a spus pentru ZF Andreea Moldoveanu, acţionara firmei Office Fruit, firma sub care este administrat brandul Fruteria.