Grupul spaniol Inditex, proprietarul Zara, şi-a bugetat 3-4 deschideri şi mai multe relocări şi extinderi

Autor: Cristina Roşca 15.02.2019

Ritmul expansiunii, deşi mai alert decât în 2017 şi 2018, este departe de cel din perioada de glorie.



Gigantul spaniol Inditex, prezent local cu un total de opt branduri, a terminat anul trecut cu 126 de magazine în România, cu unu mai mult decât la finalul lui 2017. Acesta a fost, din datele ZF, unul dintre cele mai lente ritmuri de expansiune ale grupului prezent în România direct din 2007.

În acest an, spaniolii accelerează la 3-4 deschideri, urmând a merge către 130 de magazine sub brandurile Zara, Zara Home, Bershka, Uterque, Oysho, Massimo Dutti, Pull & Bear şi Stradivarius, conform surselor ZF. „Pe lângă deschideri, vor fi operate mai multe remodelări şi extinderi ale unor magazine existente.“