Strategie. Retailerul francez Auchan vrea să extindă reţeaua de magazine de proximitate amplasate în benzinăriile Petrom
Iniţial, parteneriatul a vizat 15 magazine de proximitate MyAuchan amplasate în benzinăriile Petrom, dar acum cei doi giganţi au semnat un memorandum de înţelegere pentru extinderea cooperării.
Compania petrolieră OMV Petrom şi retailerul francez Auchan Retail România vor să dezvolte în continuare proiectul lansat acum circa doi ani ce viza deschiderea de magazine de proximitate sub brandul MyAuchan în benzinăriile Petrom. În faza iniţială, proiectul a vizat 15 astfel de deschideri, însă cele două părţi au anunţat acum că vor să extindă colaborarea.
„Cele două părţi au agreat un memorandum de înţelegere care exprimă intenţia ambelor părţi pentru a discuta extinderea parteneriatului, condiţionat de obţinerea aprobării finale din partea Consiliului Concurenţei”, se arată într-un comunicat de presă transmis de Auchan. Reprezentanţii retailerului francez nu au răspuns solicitării ZF privind numărul de magazine ce ar urma a fi deschise, afirmând că detaliile vor fi comunicate anterior.