Start-up-ul Retargeting.biz a avut venituri de 2,5 mil. lei în primele 9 luni. Jumătate vin din publicitatea pe Google şi Facebook

Autor: Ioana Nita 10.12.2018

♦ Bugetul mediu pentru promovarea pe Google şi Facebook este de 1.600 euro/lună, acesta fiind plătit direct către cei doi giganţi media.



Start-up-ul local Retargeting.biz, care le oferă comercianţilor online o soluţie software prin care îşi pot îmbunătăţi vânzările prin personalizarea ofertelor pentru clienţi şi mo­ni­torizarea activităţii lor în ma­gazinul online, a înregistrat în pri­mele nouă luni ale anului venituri de 2,5 milioane de lei, mai mari cu aproape 50% faţă de cifra de afaceri totală obţinută în 2017, unul dintre motoarele de creştere fiind acreditarea pri­mită din partea giganţilor online americani Google şi Facebook.

„De când am lansat integrarea cu Google şi Facebook am deschis practic două canale noi prin care clienţii îşi pot aduce comenzi, iar acest lucru s-a văzut instant şi în rezultatele financiare. Pot spune că în şase luni am reuşit să creştem businessul de patru ori, iar creşterea accelerată încă nu s-a oprit. Vedem toţi indicatorii, atât ai noş­tri cât şi ai clienţilor noştri, într-o puter­ni­că crestere“, a declarat pentru ZF Rareş Bănescu, fondatorul Retargeting.biz.