FAN Courier, liderul pieţei de curierat, afaceri mai mari cu 15% la nouă luni din 2018. „Comerţul online rămâne motorul principal de creştere, contribuţia clienţilor din acest sector a depăşit 35% în venituri.“
FAN Courier, cel mai mare jucător de pe piaţa de curierat, a finalizat primele nouă luni din acest an cu afaceri mai mari cu circa 15% faţă de perioada similară a anului anterior, pe fondul unui volum mai mare de expediţii, potrivit oficialilor companiei.
„Comerţul online rămâne motorul de creştere în curierat. Magazinele online şi-au crescut contribuţia la 35%-40% din cifra noastră de afaceri. Se comandă tot mai multe electrocasnice, de la televizoare la frigidere. În această perioadă am avut tiruri întregi încărcate cu cauciucuri de iarnă, semn că tot mai multe persoane le achiziţionează de pe internet“, a spus pentru ZF Adrian Mihai, unul dintre acţionarii şi fondatorii companiei. Fan Courier are contracte cu cei mai mari retaileri online de pe piaţa locală. Black Friday a adus un volum mult mai mare de colete de expediat, plus 50% faţă de o perioadă normală, potrivit lui.