FAN Courier, liderul pieţei de curierat, afaceri mai mari cu 15% la nouă luni din 2018. „Comerţul online rămâne motorul principal de creştere, contribuţia clienţilor din acest sector a depăşit 35% în venituri.“

Autor: Mirabela Tiron 23.11.2018

FAN Courier, cel mai mare jucător de pe piaţa de curierat, a finalizat primele nouă luni din acest an cu afaceri mai mari cu circa 15% faţă de perioada similară a anului anterior, pe fondul unui volum mai mare de expediţii, potrivit oficialilor companiei.

„Comerţul online rămâne motorul de creştere în curierat. Magazinele online şi-au crescut contribuţia la 35%-40% din cifra noastră de afaceri. Se comandă tot mai multe electro­casnice, de la televizoare la frigidere. În această perioadă am avut tiruri întregi încărcate cu cauciucuri de iarnă, semn că tot mai multe persoane le achiziţionează de pe internet“, a spus pentru ZF Adrian Mihai, unul dintre acţionarii şi fondatorii companiei. Fan Courier are contracte cu cei mai mari retaileri online de pe piaţa locală. Black Friday a adus un volum mult mai mare de colete de expediat, plus 50% faţă de o perioadă normală, potrivit lui.