ARMO şi-a revizuit estimarea de creştere pentru piaţa locală de comerţ electronic: Valoarea vânzărilor online va ajunge la 3,6 mld. euro la final de an, plus 30%

Autor: Ioana Nita 24.10.2018

♦ Peste 8 milioane de români au cumpărat până acum cel puţin o dată în viaţă un produs/serviciu online.



Piaţa de comerţ electronic din România se va situa anul acesta la 3,6 miliarde euro, în creştere cu 30% faţă de 2017, însă la un nivel uşor mai redus faţă de esti­marea iniţială a Asociaţiei Române a Maga­zinelor Online (ARMO) – 3,9 miliarde euro.

„Estimarea iniţială a avut în vedere o creştere economică mai mare şi implicit o creştere a consumului, însă nu s-au derulat anumite acţiuni de majorare a salariilor şi au fost şi probleme de disponibilitate a unor pro­duse pentru piaţa locală - a fost greu de adus stocuri din anumite categorii de pro­duse în România, cum ar fi categoria elec­tro­casnicelor «albe» (frigidere, maşini de spălat etc.)”, a declarat pentru ZF Florinel Chiş, director executiv al ARMO şi Chief Techno­logy Advisor în cadrul EMOTA (European eCommerce and Omni-Channel Trade Association).