Mega Image face teste cu soluţii Internet of Things de la Vodafone pentru a construi un „supermarket inteligent“
Lanţul de supermarketuri şi de magazine de proximitate Mega Image, deţinut de grupul belgian Ahold Delhaize, tatonează implementarea unor noi soluţii digitale, furnizate de Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa de telefonie mobilă, pentru a înţelege mai bine comportamentul clienţilor dar şi pentru a-şi reduce costurile, proiectul fiind derulat într-una dintre cele mai mari şi aglomerate unităţi din reţea, situată în zona Barbu Văcărescu din Bucureşti.
Testele din magazinul Mega Image - situat lângă unul dintre cele mai mari poluri de clădiri de birouri din Bucureşti - includ nouă soluţii Internet of Things pentru comerţ din portofoliul Vodafone, printre care se numără senzori care oferă date despre numărul de clienţi care intră şi ies din unitate, despre zonele cele mai aglomerate din magazin, precum şi o soluţie de afişaj digital care prezintă mesaje personalizate în funcţie de sexul şi vârsta clientului care trece prin faţa ecranului, ale cărui date demografice sunt detectate cu ajutorul unei camere video, a explicat Natalia Chiriţescu, global enterprise director în cadrul Vodafone.