H&M îşi face loc pe piaţa serviciilor de plăţi: Retailerul suedez cumpără o participaţie minoritară în fintech-ul Klarna, într-o tranzacţie de 20 de milioane de dolari

Autor: Alex Ciutacu 08.10.2018

Retailerul suedez H&M va cumpăra o participaţie minoritară în fintech-ul Klarna în ceea ce va deveni cel mai mare parteneriat de acest gen al lanţului de fashion, potrivit Reuters.

H&M va plăti circa 20 de milioane de dolari pentru mai puţin de 1% din compania Klarna, transmite un purtător de cuvânt, confirmând un zvon citat de Financial Times în această dimineaţă.

Platforma digitală dezvoltată de Klarna va fi utilizată pe toate canalele H&M şi va integra în viitor toate magazinele digitale ale retailerului, au transmis cele două companii într-o declaraţie comună.

Acesta va fi unul dintre cele mai mari parteneriate şi pentru Klarna, care a mai încheiat astfel de deal-uri în ultima perioadă cu retailerul britanic Asos şi cu gigantul de mobilă IKEA.

Parteneriatul dintre H&M şi Klarna va acoperi 14 pieţe din Europa, printre care cea din Marea Britanie şi cea din Suedia.