Românii au comandat în trei luni 30.000 de produse cu aplicaţia de origine spaniolă Glovo

Autor: Ioana Nita 24.08.2018

Start-up-ul de origine spaniolă Glovo, care le permite utilizatorilor de smartphone-uri să comande direct de pe mobil orice îşi doresc, a livrat 30.000 de produse în Bucureşti în decurs de trei luni de la lansarea pe piaţa locală, valoarea medie a unei comenzi fiind de 50 lei. Aplicaţia mobilă, lansată în luna mai în Capitală, a fost descărcată de peste 50.000 de utilizatori, în timp ce echipa de livratori a ajuns la peste 800 de persoane. 

Pe lângă categoria de „restaurante”, unde Glovo concurează cu alte servicii specializate pe comenzi online de mâncare, aplicaţia mai are şi alte secţiuni precum „gustări şi sucuri”, „farmacie”, „supermarketuri”, „curieri”, „cadouri” şi categoria „anything”, prin intermediul căreia utilizatorii pot comanda orice produs doresc. ,,Categoria Anything permite utilizatorilor să efectueze o comandă sau să livreze orice încape în geanta livratorului”, a declarat Victor Răcariu, general manager în cadrul Glovo România.