A lăsat domeniul bancar pentru un business cu haine şi a ajuns la afaceri de peste 100.000 de lei

Autor: Florentina Niţu 22.08.2018

După o experienţă de câţiva ani în top ma­nagement bancar, Alina Marica a pus pe picioare în 2016 o afacere de nişă în do­meniul vesti­men­tar sub bran­dul Ma­re­s­sia, care a ajuns anul trecut la vân­zări de peste 100.000 de lei anual (peste 21.000 de euro).

„A existat întotdeauna în mine o pa­siune pentru creaţii vestimentare. Îmi amin­tesc că în timpul facultăţii îmi fă­ceam singură hainele folo­sind maşina de cusut a bunicii. La termi­na­rea facul­tăţii m-am angajat în do­meniul ban­car şi o perioadă am cu­sut haine şi pen­tru colegele şi prie­te­nele mele. Ulte­rior am urmat un curs de de­sign, pentru a-mi com­pleta pa­siu­nea“, spune Alina Marica, creative director Maressia.