Symantec: Ar trebui să le provocăm utilizatorilor o stare de teamă similară cu o alee întunecată atunci când intră pe unele site-uri sau vor să accepte un „cookie“

Autor: Adrian Seceleanu 13.08.2018
Cea mai mare parte a utilizatorilor nu percep riscurile la care expun accesând unele site-uri sau implicaţiile acceptării unor fişiere care le monitorizează comporta­men­tul online („cookie“-uri), astfel că firmele de tehnologie ar trebui să apeleze la antro­po­logi şi psihologi pentru a le provoca utiliza­to­rilor în asemenea situaţii delicate o senzaţie de teamă care să îi determine să fie mai concentraţi şi să ia astfel deciziile mai sigure.

Companiile de tehnologie ar trebui să apeleze la antropologi şi psihologi pentru a realiza o „hartă a fricii“ pe care oamenii o percep atunci când intră, de exemplu, pe o alee întunecată unde par să existe riscuri pentru bunurile lor sau pentru integritatea lor fizică, pentru a le replica în mediul online, a declarat în cadrul unei intervenţii la conferinţa Black Hat, care a avut loc săptămâna trecută în Las Vegas, SUA, Hugh Thompson, prim-vicepreşedinte şi director de tehnologie al companiei de securitate Symantec.