ZF Live. Mădălina Vechiu, Salestrust: Profilul omului de vânzări s-a schimbat: firmele nu mai caută doar buni negociatori, ci oameni creativi şi inovatori

Autor: Alexandra Cepăreanu 19.07.2018

Oamenii de vânzări trebuie să aducă un plus de valoare organizaţiei pentru care lucrează şi să demonstreze companiilor client că activitatea pe care o desfăşoară conduce la dezvoltarea lor. Dacă înainte oamenii de vânzări erau apreciaţi pentru interacţiunile rapide şi eficiente, acum li se cere să fie inovatori şi creatori, a spus Mădălina Vechiu, managing director al firmei de training Salestrust, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

„Înainte, oamenii de vânzări aveau aptitudini sociale ridicate, adică interacţionau repede şi eficient. În prezent, managerii vor de la ei să îi provoace intelectual oamenii cu care interacţionează, să fie creativi şi inovatori“, a spus Mădălina Vechiu.